bus!!



Magnus och jag kände oss lite busiga i fredags så jag kröp ner i Vincents spjäl säng och posade lite, haha

Man kan ju bli lite knasig med alcohol i kroppen,,, eller?

Idag så har jag övat lite på mina kokkonster, det blev en trerätters bestående av ;

Förrätt; Stekt hallomiost med baconlindae sparrisar och sallad!



Varmrätt; Fläskfile´med ris och Kantarellsås spetsad med Madeira!



Till dessert hade Magnus gjort lite chokladpudding men det glömde vi ta kort på, haha troligtvis för att vi var så mätta då..

Och nu funderar jag på om jag ska ta en grogg mot huvudvärken eller bara slöa i soffan?

Hmm svårt det där (fniss)!!

Ha´det gott och........ Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh det ser ju supergott ut! Ta en grogg vettja! ;-) Puss!

2011-10-08 @ 19:23:57
URL: http://sabinone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!