Bra dag igår

Igår var en bra dag då mycket blev gjort. Tvättade och rensade för glatta livet,haha. Dessutom så fick jag ordning i klädkammaren som jag har tänkt fixa sååå länge, ser ut som en riktig Walking closset nu(eller hur det nu stavas).
Idag funderar jag på om jag ska baka lite bröd så man får lite inspiration innan jag börjar skolan igen på måndag.

Så här ser min klädkammare ut nu:






Dessutom så lovade jag ju bild på Magnus nya kaffemaskin och så här ser den ut:




Den ser ju mer plastig ut på kort än i verkligheten men den gör gott kaffe säger Magnus.
Nej nu ska jag sätta en deg så får vi se vad det blir av den, Puss å hej.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vart ju skitbra de där ju=) Kom hit och fixa våran klädkammare också=)

2011-09-11 @ 19:45:58
URL: http://ihuvudetpamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!