Fredag

Jahaja, nu sitter jag här och dygnet har slagit om till Fredag. Undrar vad som kommer att ske idag då. Ev ska min yngsta dotter och hennes pojkvän komma och hjälpa till att rensa förrådet i källaren så vi kan få in alla prylar som ska hem från husvagnen =) det vore ju najs om det blev gjort, men tyvärr så har jag lite svårt att hjälpa till att bära tunga saker då jag bara för några veckor sen blev av med gipset från min brutna handled. Hmm men jag får väl göra mitt bästa, skitglad om jag får hjälp iaf.. Annars så har jag försökt att övertala Äldsta dottern att komma hit och hälsa på, jodå visst finns det lite alternativ till vad som ev kan hända.

Det bästa vore ju om man fick lite av båda, hihi- Men man ska inte vara girig för då kan man bli utan!
Nåväl det kanske är så att man borde krypa i säng så man orkar med alla eventualiteter idag.
Ses senare ;D Puss å Hej Leverpastej

Kommentarer
Postat av: Carro

Maivor och Camilla åker iväg hela helgen så det finns ingen bil med dragkrok tyvärr.

Det får vi försöka lösa. :)



2011-09-16 @ 03:08:29
URL: http://carrowski.bloggerska.se/
Postat av: Anonym

Jaha men annars kanske vi kan göra det nästa helg?

2011-09-16 @ 10:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!