uppdatering

Hej på er alla glada! Här kommer det lite uppdateringar från i helgen när vi hade fin främmande av gullungen Vincent!

Bilder bilder bilder Tjoho

Ja och jag tror faktiskt att Vincent får berätta själv som vanligt,hihi
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Den här gången när jag kom till mormor så hade jag med mej min egna
racerstol som jag ÄLSKAR!



Den är så bra att ha hemma hos Mormor förstår ni för hon har så stort
vardagsrum som man kan springa runt i ( dessutom tycker mormor att den
är bra bara för att då når jag inte alla saker som ligger lite här och där)



Så här fin är jag när jag äter gröt; och så klart skulle ju mormor fota mej just då!




Men det här är ju OK eftersom här är jag ju glad,hihi




Men MORMOR det räcker nuuu!!!




Efter frukost så åkte vi hem till Magnus syster och lekte lite med William och Max, åhh de var så snälla mot mej för jag fick leka med deras saker.




Här är Max!



Här är Magnus och jag!



Och här sitter William! Och vet ni? Han är storebror och det vill jag också bli sen för då har man nån att leka med hemma och det tycker jag är jätteroligt!



Här har vi Max och William igen men de syns ju inte så bra här, men jag tyckte att de var så snälla så de fick vara med igen iallafall!



Haha visst ser jag glad ut, hmm men mormor satte på något på min arm och jag vet inte riktigt vad det är? Mormor skrattar och säger att jag blev cool och så men jag vet inte jag. Vad tycker ni?



Äsch Mormor tycker att det är snyggt så den får väl sitta kvar ett tag så hon blir nöjd.


Min Mamma!

Sen kom Mamma och pappa
och då blev jag jätte glad,
för även om jag gärna stannar kvar
hos mormor ett tag till så är det
ju alltid lika skönt att komma hem!


Min Pappa!



Men innan vi åkte hem så fick jag på mej pyjamasen, och så hann jag med och race:a runt en liten stund till.




Det var allt för den här gången men jag berättar väl mer när jag träffar Mormor och Magnus igen.

PUSS OCH KRAM!!!



Kommentarer
Postat av: Markus

ja det gör ju det :P

2011-09-19 @ 00:43:27
URL: http://diggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!