Mej, min familj och kanske lite extra om trollungen Vincent ska denna blogg få handla om.

     Det här är jag och lille busen Vincent!

Idag bestämde jag mej till slut för att starta en blogg, mest för att jag själv tycker att det är så kul att få läsa mina barns bloggar och kanske få en inblick i deras liv, tankar och intressen.
Jag har ju faktiskt märkt att ibland så lyssnar man ju inte så noga på vad de säger och då kan man uppfatta mer om deras tankar när man läser det de skriver. Hmm JA JAG VET att jag borde lyssna mer men jag är nog lite som man kan beskriva karlar ibland när de lyssnar på sina fruntimmer, de ser att munnen rör sig men de hör inget, haha. Nåväl Ni upptäcker väl ganska snart att ämnet svenska inte var mitt favorit ämne i skolan men det får ni glatt stå ut med för det här är ju min blogg och då skriver jag som jag vill ;-)



Vincent <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hejhej!

roligt att du har skaffat blogg. =)

2011-09-09 @ 01:52:00
URL: http://carrowski.bloggerska.se/
Postat av: mamma

tack, sötnos <3

2011-09-09 @ 01:58:09
Postat av: Josse

Dagliga uppdateringar vill vi ha=)

2011-09-09 @ 11:09:55
URL: http://ihuvudetpamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!