Arbetssökande

Idag var jag in till arbetsförmedlingen och sa att jag skulle anmäla mig som arbetslös  men oj oj oj så fick man inte säga för man anmälde sig som arbetssökande inget annat, hmm jo visst det låter ju bra men jag är ju faktiskt arbetslös, eller? Men det handlar väl om hur man ser på sig själv antar jag, haha Nåväl jag har anmält mig iaf..

Senare så blev det en sväng i skogen och leta svamp, fast leta behöver man ju inte göra längre snarare blunda när man har plockat tillräkligt så man kommer hem nån gång,hihi

Dagens skörd!





Sen lagade jag middag som bestod av makaroner och köttfärssås med senap och curry, whiii det är sååå gott..



Jag kan lova att det är godare än det ser ut =)

Nu har jag slängt mej i soffan och ska kolla lite på TV så vi hörs ;)

Puss puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!