Gå i ide!

Nu har den kära husvagnen fått gått i ide för i år =(
Fast efter den här underbara sommaren så har man ju hunnit bli ganska mättad måste jag erkänna, för jag är ju inte sämre än att jag faktiskt njuter av bekvämligheterna som finns i en lägenhet,haha.
Man kan spola vatten utan att tänka på vart det tar vägen, ingen portapotti som måste tömmas osv..
Nej nu tänker jag börja längta till att få julpyssla och planera julen för det tycker jag är sååå mysigt. Dessutom kommer alla mina barn att fira jul med mej i år och då blir jag så glad..

Här kommer ett par bilder på husvagnen =D






Fast de här bilderna är från i våras, jag kan garantera att det var betydligt mer saker att plocka ihop efter en hel sommar,haha

Ha det gott, Puss puss

Kommentarer
Postat av: Cattis Zackariasson

Mysigt med husvagn...;). Vi ska köra upp våran till Bjursås för att testa på det där med vintercamping en säsong. Egentligen skulle vi redan kört upp den, men pga ombesiktning så blev det framskjutet 2 veckor. Sen får vi se om det verkligen är något för oss... Jag är tveksam, men har lovat Jörgen att prova...;)

2011-10-05 @ 22:09:36
Postat av: majsan68

Det blir nog mysigt för er,hihi Själv så tycker jag att det blir lite för trångt att bara vistas i husvagnen,jag har stort behov av utrymmet i förtältet när jag är där annars får jag panik,haha

2011-10-05 @ 22:42:12
URL: http://enmormorstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!