Må bra?

Nu har jag bestämt mej!!! Nu ska jag börja äta bra mat som jag mår gott av, lite mer råkost, minska på grädde och fett i maten osv... Jag ska även börja jobba lite mer på att bli stark i min rygg så jag kan söka vilket jobb jag vill för det är omöjligt just nu och det är väldigt irriterande!! Och den enda som kan göra något åt det är jag själv! Nu är det slut på självömkan, punkt slut!

Haha Det funkar väl ungefär till jag får min nästa PMS-sväng för det är ALLTID då det fallererar.. Men skam den som ger sig.. =)

Ha det gott allihop och .... Puss puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!!!

Skillnaden mellan sugarpaste och flowerpaste är:

Suarpaste (Ballinas) använder man son "lock" till en tårta, men man kan även modellera vissa figurer, göra blommor och andra dekorationer med den. Den torkar inte och blir hård utan håller sig mjuk ganska länge. Flowerpaste eller gumpaste som det även kallas är mycket elastisk och håller sin form bra, när man kavlat och stansat ut en figur. Man kan kavla den väldigt tunn utan att den går sönder.

Den torkar jättesnabbt och blir stenhård (ätbar ändå).Man änvänder den ofta till blommor som behöver torka och bli hårda för att hålla sin form, speciellt då man gör buketter med ståltråd. Man kan även modellera figurer med den (men det blir stenhåda figurer...bra om man vill spara dem).

2011-10-05 @ 08:32:23
URL: http://cakesandsweets.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!!!

Skillnaden mellan sugarpaste och flowerpaste är:

Suarpaste (Ballinas) använder man son "lock" till en tårta, men man kan även modellera vissa figurer, göra blommor och andra dekorationer med den. Den torkar inte och blir hård utan håller sig mjuk ganska länge. Flowerpaste eller gumpaste som det även kallas är mycket elastisk och håller sin form bra, när man kavlat och stansat ut en figur. Man kan kavla den väldigt tunn utan att den går sönder.

Den torkar jättesnabbt och blir stenhård (ätbar ändå).Man änvänder den ofta till blommor som behöver torka och bli hårda för att hålla sin form, speciellt då man gör buketter med ståltråd. Man kan även modellera figurer med den (men det blir stenhåda figurer...bra om man vill spara dem).

2011-10-05 @ 08:32:38
URL: http://cakesandsweets.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi får hjälpa varandra och puscha varandra när pms humöret har gått över. =)

Jag ska försöka att påminna dig sen<3

2011-10-05 @ 14:16:56
URL: http://carrowski.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!