bilder?

Nä ikväll blir det inga bilder! Idag har jag haft en skitdag(PMS) Magnus och Jag har inte varit de bästa vänner kan jag ju säga, haha Han har tjatat hela dagen om att vi ska ut och plocka svamp men jag har inte varit så sugen.. Men ja han tjata och tjata så till slut fick jag vansinnes utbrott och skrek att JAAA kom nu då så åker vi!!! Så ut kom vi och det var ju faktiskt ganska skönt när vi väl kom iväg (måste jag ju erkänna) haha. När vi kom fram så började det regna och då blev magnus irriterad och osäker men han drog iväg iaf, Själv så vart jag grinig och gick åt totalt motsatt håll för han skulle minsan inte bestämma viket håll jag skulle gå nu när han hade släpat in mej i skogen. Nåväl Jag hittade trattisar direkt och det lättade ju genast på humöret,snart så dök det upp en å annan guling också så till slut så var humöret riktigt bra. Vi strosade runt och efter ett tag så kom Magnus ikapp mej så gick vi tillsammans. Efter ca 1 timme så tyckte vi at det var nog och vände kosan mot bilen, men då började det dyka upp gulingar både här och där så det tog ungefär 45 minuter till innan vi landade vid bilen. Resultatet får ni se i morgon eftersom jag är inne på Magnus dator och han har ingen bluetoth så jag kan inte ladda in bilderna.. Så man kan ju slutfatta detta med att om man är grinig så ska man vandra i skogen för det är rogivande.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åhh jag vill ha dem gula kantarellerna!!!=) Ge mig!;P

2011-09-15 @ 08:41:41
URL: http://ihuvudetpamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!