Slut middag

Nu har jag änligen gjort min slut middag. Det blev trerättersbuffe´ till klassen och a´la carte till lärarna, Phuhu.
Det vart tre dagars förberedelse och nervositet, haha men nu är det klart. Ni ska få se lite kort sen när jag har fått dem av en klasskamrat som tog dem.

Jag bjöd på mackatårta tilll förrätt, helstekt fläskfile´som jag fyllde med stekt bacon och fetaost med potatisgratäng som varmrätt och till dessert så hade jag gjort vanilj cheesecake med jordgubbar och jordgubbssås. MUMS!!! Jag tror jag fick godkänt av lärarna, vi får se i morgon =) Mina klasskamrater tyckte det var jättegott i alla fall.

Puss puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!