Vincent kommer på besök!

Idag åkte jag och Markus till uppsala och träffade Josefin, Robin och Vincent. Vi drog runt på Gränby centrum och kikade lite, efter det så kidnappade vi Vincent, så Mamma och Pappa skulle få vara bara Josefin och Robin för ett dygn. Det kan ju vara skönt så man inte glömmer bort sig själv som så lätt händer när man har fått en ny familjemedlem <3 hur mysigt det än må vara. Vincent och vi här hemma i Sala har haft en mysig kväll och vad vi gjort får Vincent själv berätta om. Puss puss


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vincents egna berättelse ;D
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nya kläder från mormor ;-)
Och jag har rest mej upp alldeles själv, duktig va?





Åh vad roligt det är hos mormor, hon har ju badkar och det tycker jag om!




Nu ska jag sova i min nya pyjamas, gissa vem som har köpt den åt mej ;-)




Nej nu är jag trött så jag berättar mer i morgon, Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Men blogga då!! :D

2011-09-18 @ 19:22:49
URL: http://carrowski.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!